حقایقی درباره خرید سیم گالوانیزه فاش شد | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع، با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد.

ما با تکیه بر دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای پرسنل صدیق شرکت در کنار تجارب شرکت خواهیم توانست با اجرای پروژه‌های عمده در سطح بین‌المللی در رشد و توسعه کشورمان سهم بزرگی داشته باشیم.

انواع آن شامل نوع سرد چینی است که بیشترین مصرف را دارد .این نوع سیم چون برای اسکوپ کردن پشت سنگ های گرانیت استفاده می شود به آن سیم اسکوپ هم می گویند.

سیم فولادی گالوانیزه در تمامی آب و هواها مورد استفاده قرار میگیرد. این ویژگی از سیم فولادی گالوانیزه، باعث محبوبیت این سیم در بین سازنگان شده است.

 – هزینه کمتر برای تعمیرات و نگهداری: حتی در شرایطی که انجام عملیات گالوانیزینگ در مقایسه با سایر روشهای جلوگیری از خوردگی، هزینه برتر است، اجرای آن به دلیل عدم نیاز به تعمیرات پرهزینه ، توصیه می شود.

اکسید زدایی به واسطه عبور مفتول سیاه حرارت دهی شده از وان اسید ( اسید شور شدن )

برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قمیت ، به قسمت تماس با ما رفته ویا با شماره زیر تماس بگیرید.

-سیم نمره ۲۲ = سیم دستگاه جاروسازی: ضخامت آن ۰/۰۷ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵۵کیلوگرم وزن دارند.

گالوانیزاسیون شامل پوشش‌دهی سیم فولادی ضد زنگ با یک فلز محافظ ضد زنگ، مانند روی است. سیم گالوانیزه محکم، مقاوم در برابر زنگ زدگی و چند کاربردی است. این مفتول جز اولین محصولات فولادی است که گالوانیزه شده است. مفتول های فولادی گالوانیزه درمواردی به کار میروند که که شرایط جوی بسیار شدید مانند دما و بارندگی وجو دارد .

برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قمیت ، به قسمت تماس با ما رفته ویا با شماره زیر تماس بگیرید.

سوهانکاری سرآبه‌های قطعه (معمولاً در انتهای قطعات در اثر خروج از مذاب و حرکت مذاب بر روی قطعه، روی منجمد شده که اصطلاحاً شرآبه می‌نامند) باید به میزانی باشد که لایه روی تخریب نگردد و فقط لایه اضافی از بین برود تا ظاهر قطعه حفظ شود در صورتی که لایه روی تخریب شود بعد از مدتی زنگ آهن به صورت لکه زرد رنگ دیده خواهد شد.[۳] فوائد گالوانیزه گرم[ویرایش]

البته سیم مفتول استیل گالوانیزه در فرآیند تولید خود و قبل از آنکه در پروسه پوشش دهی زینک قرار گیرد ، سطح آن بطور کامل اکسیدزدایی و تمیز می شوند.

در این حالت روی، با ضخامت کمی بر روی سطح مورد نظر می‎نشیند، به همین دلیل کیفیت محصول، کمی کاهش خواهد یافت. همین امر سبب می‎شود تا فعالان صنعت، بیشتر به سراغ مفتول‎هایی بروند که با روش گالوانیزه گرم تهیه می‎شوند.

بالاخره روش باز پختی به صورت همزمان توسط دو فرد با نام های ویلیام اسمیت و جیمز هارسفال کشف شد . به این روش پتنت نیز می گویند. کشف این شیوه باعث شد مقاومت کشش مفتولی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.
شرکت فولاد صنعت تولید کننده انواع مفتول از جمله مفتول گالوانیزه می باشد که آماده ارائه محصولات به اقصی نقاط کشور می باشد.

به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

قطعاً نیکل، کروم، طلا جهت مقاومت در برابر خوردگی بسیار بهتر از روی هستند. اما شما نمی‌توانید کلیه فولاد بکار برده شده در ساختمان خود را با طلا پوشش دهید. البته این بستگی به نظر شما دارد. به عبارتی دیگر با پوشش‌های نیکلی و برنزی و برنجی، فولادی که پوشش آن آسیب دیده‌است مستقیماً در معرض خوردگی قرار می‌گیرد (فولاد می‌پوسد اما پوشش باقی می‌ماند) اما در گالوانیزاسیون روی خود را فدا می‌کند. به عبارتی دیگر خوردگی تنها در مناطق آسیب دیده باقی می‌ماند. وجهت جلوگیری از گسترش آن می‌توان تنها نقطه آسیب دیده را تعمیر کرد. قابلیت پاسخگویی سریع[ویرایش]

این سیم در ضخامت‎های متنوع تولید خواهد شد. بدیهی است هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد، به همان میزان بر وزن آن افزوده خواهد شد و در نتیجه قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. نوسانات بازار ارز و قیمت مواد اولیه نیز در تعیین قیمت نقش دارند.

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

-سیم نمره ۱۴:ضخامت آن ۲ میلیمتر است.بسته های آن ۲۵و ۵۰ کیلوگرم وزن دارند. انواع آن شامل:سرد چینی-گرم چینی وگرم ایرانی می باشد.

علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارند از لحاظ ساختار ظاهری بسیار براق، صاف و صیقلی هستند.

استفاده دیگر برای سیم فولاد گالوانیزه در اتصال مصالح ساختمانی است. از آنجا که سیم فولاد گالوانیزه بسیار قوی است، در ساخت خانه ها و کسب و کار بسیار عالی عمل می کند.

توری لوزی توری مرغی توری نرده ای توری استنلس استیل توری پرسی توری پشه ای توری حصاری توری سرندی توری فرنگی توری گابیون توری رابیتس توری نوار نقاله

این شیوه تولید مفتول را با عنوان بازپخت نیز می شناسند. در مرحله ی بعد سیم مفتول را حرارت می دهند . آن را برای اکسید زدایی از داخل وان اسید عبور می دهند تا آن را به اصطلاح اسید شور نمایند.

سوهانکاری سرآبه‌های قطعه (معمولاً در انتهای قطعات در اثر خروج از مذاب و حرکت مذاب بر روی قطعه، روی منجمد شده که اصطلاحاً شرآبه می‌نامند) باید به میزانی باشد که لایه روی تخریب نگردد و فقط لایه اضافی از بین برود تا ظاهر قطعه حفظ شود در صورتی که لایه روی تخریب شود بعد از مدتی زنگ آهن به صورت لکه زرد رنگ دیده خواهد شد.[۳] فوائد گالوانیزه گرم[ویرایش]

گالوانیزه کردن دارای دو نوع سرد و گرم است که هرکدام به شیوه مجزایی صورت می گیرد.

در شرایط آب و هوایی سخت و سنگین ساختار خود را حفظ می کنند بطوریکه شما می توانید با جابه جایی سازه ی خود در پروژه های مختلف مجددا از آن ها استفاده کنید.

شرکت سیم و کابل اصفهان > نوشته ها > مقالات > سیم مفتول گالوانیزه مفتول گالوانیزه چیست

Report this wiki page